Terugblik op de workshop 'fotograferen met je mobiele telefoon'

Het was een geweldig succes de workshop " fotograferen met je smartphone" . Deel 1, inleiding tot fotograferen met je mobiele telefoon.

Het feit dat er veel goede vragen werden gesteld, getuigt van de betrokkenheid van onze deelnemers. Het stellen van vragen geeft aan dat ze actief bezig waren met de stof en echt geïnteresseerd waren in het leren van nieuwe vaardigheden.

Het vooruitzicht van een vervolgcursus met een wandeling in het Wantij park klinkt ook fantastisch. Een praktijkgerichte benadering, zoals het toepassen van wat ze hebben geleerd tijdens een wandeling, is een uitstekend idee. Het Wantij park, met zijn diversiteit, biedt vast talloze mogelijkheden voor het oefenen van verschillende fotografietechnieken en het vastleggen van mooie beelden.

De cursus bestaat uit:

1. Inleiding tot fotograferen met je mobiele telefoon
  2.  Wandeling samen met Trudie en Els, in het Wantijpark. Na afloop nabespreking in het restaurant Wantijpark
  3.  Lesavond nabewerking van alle foto's die we gemaakt hebben in het Wantijpark

15 november fotograferen met je smartphone

Op 15 november geven Trudie en Els een workshop hoe je sprekende smartphone foto's maakt. We beginnen met instellingen en technieken om het maximale uit jouw smartphone te halen. Een smartphone is geen echte camera. Toch kun je er schitterende foto's mee maken. Als je maar weet waar je op moet letten.

Adres: de Volière, Adjudant H.P. Kosterstraat 5, 3313 AM Dordrecht, aanvang 19.30 uur. Kosten  gratis voor leden en € 10 voor niet leden

Aanvang: 19.30 u

Opgeven bij Els Chrispijn - groeidordt(at)gmail.com

Betalen: Triodos bank:

NL88 TRIO 0320 5955 79

ten name van Koninklijke Maatschappij Tuinbouw en Plantkunde, afdeling Dordrecht.  .ovv. Fotograferen met je smartphone

Let op nieuw bankrekeningnummer!

Graag ook uw naam vermelden en uw telefoonnummer. Mocht de workshop niet doorgaan dan kunnen we u bellen.

Uw aanmelding is definitief wanneer de betaling is voldaan