Na een enthousiaste start van het septemberprogramma met een rondleiding door het voedselbos, bloemschikken en een stekken-en zadenruilbeurs hebben wij helaas in oktober onze lezing moeten afgelasten.

De afgekondigde maatregelen van de overheid en de vele besmettingen laten ons geen keuze.

De lezing met de titel 'een gezonde tuin, een mooie tuin'  staat nu op het programma van volgend jaar.

Het bloemschikken van 4 november kan helaas dus niet doorgaan, maar in plaats daarvan is het mogelijk om op 7 november een bloemschik pakket af te halen en zo een fleurige herfst in huis te halen.

Heeft u ook zin om thuis dit stuk te maken, geeft u zich dan op door voor 31 oktober te mailen naar info@dordrecht.groei.nl en uw betaling is dan ook gelijk uw aanmelding.

Kosten: Leden: € 20,00, niet Leden: € 27,50.

Kijk voor meer informatie op:

dordrecht.groei.nl/activiteiten/herfstbloemschikken-thuis-op-7-november/

Of het kerst bloemschikken kan doorgaan wachten we nog even af.

Wij proberen zo creatief mogelijk veilige activiteiten te bedenken om toch maar gezellig met onze planten bezig te zijn.

Nieuwe penningmeester gezocht!

Komend jaar treedt Raymond af als penningmeester. Wij zijn op korte termijn op zoek naar iemand die zijn taak wil overnemen.

Als je meer wilt weten over deze functie, stuur dan een mailtje naar info@dordrecht.groei.nl

Voor meer informatie over G&B-Dordt kunt u kijken op onze website:  dordrecht.groei.nl/ activiteiten

of facebook: www.facebook.com/Groei-Bloei-Dordrecht-750801841719006/

Wij hopen u binnenkort weer te ontmoeten bij een van onze activiteiten. Dit alles natuurlijk onder voorbehoud dat we alle activiteiten veilig kunnen organiseren.

Secretaris: Jeanne Steeghs secretariaat.groeidordt(at)gmail.com

Penningmeester: Raymond de Lepper  penningmeester.groeidordt(at)gmail.com

2e penningmeester en ledenadministratie: Annemarie Bakker leden.groeidordt@gmail.com

van links naar rechts:

Annemarie, Jeanne, Els, Marijke, Raymond  en René (afgetreden).