Een Terugblik op een Schitterende Avond: Workshop Paasbloemschikken

Op 27 maart 2024 kwamen we samen voor een onvergetelijke avond vol creativiteit en gezelligheid tijdens onze workshop paasbloemschikken. Met enthousiasme en inspiratie creëerden we maar liefst drie verschillende prachtige stukken. Hoewel de mangoschaal het meest populair was, waren ook de tak en de krans ware kunstwerken die onze creativiteit weerspiegelden.

Het was hartverwarmend om te zien hoe onze leden hun talenten ontplooiden en hun eigen unieke stukken tot leven brachten. De sfeer was gevuld met vreugde en gezelligheid, versterkt door gratis drankjes en hapjes die ons in de paasstemming brachten.

Met trots kunnen we zeggen dat de zaal gevuld was met het maximale aantal bloemschikkers, wat deze avond nog specialer maakte. Het was een waar genoegen om te zien hoe onze bloeiende gemeenschap samenkwam om te genieten van deze prachtige kunstvorm.

En we hebben goed nieuws voor de liefhebbers: op 24 april staat onze volgende workshop bloemschikken gepland. Bereid je voor op nog meer creativiteit, gezelligheid en inspiratie!

We kijken ernaar uit om jullie allen weer te zien en samen nieuwe herinneringen te creëren tijdens onze volgende bijeenkomst.

PAASWORKSHOP VAN 27 MAART IS VOL

Mocht er nog iemand afvallen voor de activiteit, dan kun je op de reservelijst geplaatst worden. Stuur een e-mail naar Marieke Schouten op leden.groeidordt(at)gmail.com om je aan te melden.

27 maart organiseren we een Paasworkshop vol creativiteit en gezelligheid!

U heeft deze keer de keuze uit 3 verschillende stukken

Op woensdagavond, 27-3 nodigen we je van harte uit voor een speciale Paasworkshop, waar we samen de sfeer van Pasen omarmen en onze creativiteit laten bloeien. Georganiseerd door Groei en Bloei -Dordrecht, zal deze workshop plaatsvinden onder de deskundige leiding van Ria van Tilburg.

Datum: 27 maart 2024

Tijd: 19:30 uur (met een pauze om 20:15 uur)

Locatie: de Voliere,Adj. HP de Kosterstraat 5, Dordrecht

Paaskrans met vers groen en decoratie:

• Kies voor een traditionele Paaskrans gebonden met vers groen en een assortiment aan decoraties, waarmee je een warm welkom voor de lente creëert

Stuk 1

Stuk 2

Arrangement op een mangoschaal:

• Ontdek de veelzijdigheid van materialen terwijl je een prachtig arrangement samenstelt op een mangoschaal, gebruikmakend van takken, verse bloemen en diverse decoratieve elementen

Vrolijke Paastak met bolletjes op takken

Breng de lente in huis door een kleurrijk en levendig paasstuk te maken met takken, bolletjes en een verscheidenheid aan decoraties

Stuk 3

Of je nu een ervaren creatieveling bent of gewoon zin hebt om iets nieuws te proberen, deze workshop biedt voor elk wat wils. Kom samen met vrienden of familie en maak van deze avond een onvergetelijke en gezellige ervaring.

De kosten voor deelname aan de workshop bedragen Leden: € 27,50 en niet leden: € 32,50 inclusief alle benodigde materialen en het eerste kopje koffie/thee.

Vergeet niet om je plekje van tevoren te reserveren en aan te geven welk stuk je wil maken, Je kan je tot 24 maart opgeven bij Marieke Schouten - leden.groeidordt(at)gmail.com

Prijs:

• Leden betalen €27,50.
  • Niet-leden zijn ook van harte welkom en betalen €32,50.

Om de betaling te regelen, kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar:

NL88 TRIO 0320 5955 79  ten name van Koninklijke Maatschappij Tuinbouw en Plantkunde, afdeling Dordrecht.

Let op we hebben een nieuw bankrekeningnummer!

Wij hopen jou van harte te verwelkomen op deze speciale avond.

Voor aanmeldingen en meer informatie, neem contact op met Marieke leden.groeidordt(at)gmail.com