Terugblik op een avond vol kleur

Groei en Bloei - Dordrecht kwam vanavond weer samen in de sfeervolle zaal van de Volière, Het was de tijd van het jaar waarin de natuur haar kleurenpalet veranderde en de wereld transformeerde in een levendig kunstwerk.

De leden van Groei en Bloei hadden zich verzameld om een prachtig najaarsstuk te maken, een eerbetoon aan de overvloed van het seizoen. De tafels waren bezaaid met een schat aan materialen, van kleurrijke bloemen en gedroogde takkenen sprankelende herfstbladeren. De creativiteit was in de lucht te voelen.

Wat deze avond nog specialer maakte, was de diversiteit van de deelnemers. Mensen van alle leeftijden en achtergronden waren aanwezig, allemaal met een gemeenschappelijke passie voor de schoonheid van de natuur. Het was een smeltkroes van ideeën en inspiraties.

Niemand had hetzelfde najaarsstuk. Elk werk was een uniek kunstwerk dat de persoonlijkheid en creativiteit van de maker weerspiegelde.

Tijdens de avond heerste er een sfeer van gezelligheid en saamhorigheid. Er werd gelachen, geholpen en bewonderd. De vonken van inspiratie vlogen in het rond, net als de glinsterende herfstbladeren die de ruimte vulden.

Toen de avond tot een einde kwam en de najaarsstukken voltooid waren, keek iedereen trots naar haar werk. Het waren niet alleen prachtige bloemstukken, maar ook tastbare bewijzen van groei, bloei.

Groei en Bloei - Dordrecht had opnieuw bewezen dat de natuur niet alleen iets is om bewonderd te worden, maar ook iets om te koesteren, te delen en van te genieten, samen met gelijkgestemde zielen. En terwijl de avond afliep, verlieten de deelnemers met een gevoel van voldoening en dankbaarheid de zaal, wetende dat de schoonheid van het najaar nu niet alleen buiten, maar ook binnen in hun huizen straalde.

4 oktober 2023 Najaarsworkshop krans maken

De vakantieperiode is weer voorbij, tijd om weer aan nieuwe workshops te gaan denken. Wat denken jullie van een krans met natuurlijke materialen? Kleur en materiaal van het seizoen, zo veel mogelijk duurzame materialen.

Het is een mooie decoratieve najaars/herfst krans. Gestoken in oasis. Met natuurlijke materialen die indrogen en lang goed blijven. Natuurlijk naar eigen smaak aan te passen. In de krans zit bijvoorbeeld hortensia, sedum, eikenblad, vruchten en bessen. En diverse soorten gedroogde herfstmaterialen.

We starten om 19.30 u met een pauze om 20.15 u. olv Ria van Tilburg

€ 24,50 voor leden

€ 29,50 voor niet leden

Incl. kopje koffie of thee

Betalen: ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv. Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v.  najaarsworkshop

Uw aanmelding is definitief wanneer de betaling is voldaan

Opgeven bij Marieke Schouten leden.groeidordt(at)gmail.com graag voor 1 oktober .

Waar: HP de Kosterstraat 5, Dordrecht.