Geweldige kerstworkshop met allemaal verschillende stukken!

Loterij met mooie prijzen, hapjes en kerstkransjes! Een fantastisch einde van ons Groei en Bloei jaar.

Kerstworkshop 20 december 2023

Beste bloemschikliefhebbers,

Het is weer die magische tijd van het jaar. Om deze betoverende tijd te vieren, nodigen we jullie graag uit voor onze kerstworkshop op 20 december in De Volière, gelegen aan de HP de Kosterstraat 5 in Dordrecht.

Tijdens deze workshop kun je je creativiteit de vrije loop laten en je eigen prachtige kerststuk maken. Of je nu een doorgewinterde bloemschikker bent of net begint, de workshop biedt voor ieder wat wils.

Hoe ziet het stuk eruit? Ook dit jaar zijn er weer keuzes in arrangementen en kleuren. Het gewenste kerststuk, nr: 1,nr: 2, of nr: 3 geef je door bij het boeken van de workshop, de kleur bepaal je tijdens de workshop zelf.

In de pauze verkopen we lootjes met leuke prijzen. De lootjes kosten 1 euro per stuk en 6 voor 5 euro.

Bij de koffie/thee hebben we iets lekkers en we gaan rond met warme snacks.

De details voor de workshop:

- Datum: 20 december

- Aanvang: 19.30 uur

- Zaal open vanaf: 19.15 uur

- Locatie: De Voliere, HP de Kosterstraat 5, Dordrecht

Kosten:

- Leden:        € 24,50

- Niet-leden:  € 29,50

Deze kosten zijn inclusief alle benodigde materialen en één kopje koffie of thee om je energie op peil te houden terwijl je aan je kerststuk werkt.

Om je plek te reserveren, vragen we je vriendelijk om vóór 16 december een e-mail te sturen naar Marieke Schouten op leden.groeidordt(at)gmail.com

Vermeld in je e-mail je naam en het aantal personen waarmee je komt.

Wacht niet te lang met je opgeven want we hebben maar een beperkt aantal plaatsen.

Om de betaling te regelen, kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar:

NL88 TRIO 0320 5955 79  ten name van Koninklijke Maatschappij Tuinbouw en Plantkunde, afdeling Dordrecht.

Let op nieuw bankrekeningnummer!

We kijken ernaar uit om een gezellige en creatieve avond met jullie door te brengen. Laten we samen genieten van de pracht van de feestdagen en deze omzetten in unieke kersttukken!

Met de hartelijke groeten,

Groei en Bloei afdeling Dordrecht

Kijk ook  op onze website: https://dordrecht.groei.nl/activiteiten/20-december-kerstworkshop