Terugblik op een heerlijke herfstworkshop

Knutselen met bladen en spelden en dan iets moois maken. Het is ons allemaal gelukt. Het naar huis brengen van het stuk was wat moeilijker. Sommige  stukken moesten de volgende dag opnieuw in elkaar gezet worden. Al met al een spannend herfststuk. Bedankt Ria van Tilburg voor het begeleiden van ons.

Herfstworkshop woensdag 1 november 2023

Beste Bloemschikliefhebbers,

Het is weer die magische tijd van het jaar waarin de bladeren verkleuren en de natuur zich klaarmaakt voor de herfstpracht. Om deze betoverende tijd te vieren, nodigen we jullie graag uit voor onze herfstworkshop op 1 november in De Volière, gelegen aan de HP de Kosterstraat 5 in Dordrecht.

Tijdens deze workshop kun je je creativiteit de vrije loop laten en je eigen prachtige herfststuk maken. Of je nu een doorgewinterde bloemschikker bent of net begint, deze workshop biedt voor ieder wat wils.

Het is een bol op voet met bloemen in herfstkleuren en de bol wordt met blad versierd.

Hier zijn de details:

- Datum: 1 november

- Aanvang: 19.30 uur

- Zaal open vanaf: 19.15 uur

- Locatie: De Voliere, HP de Kosterstraat 5, Dordrecht

Kosten:

- Leden:       €24,50

- Niet-leden: €29,50

Deze kosten zijn inclusief alle benodigde materialen en één kopje koffie of thee om je energie op peil te houden terwijl je aan je herfststuk werkt.

Om je plek te reserveren, vragen we je vriendelijk om vóór 29 oktober een e-mail te sturen naar Marieke Schouten op leden.groeidordt(at)gmail.com Vermeld in je e-mail je naam en het aantal personen waarmee je komt.

Om de betaling te regelen, kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar:

NL88 TRIO 0320 5955 79

ten name van Koninklijke Maatschappij Tuinbouw en Plantkunde, afdeling Dordrecht.

Let op nieuw bankrekeningnummer!

We kijken ernaar uit om een gezellige en creatieve avond met jullie door te brengen.. laten we samen genieten van de pracht van de herfst en deze omzetten in unieke bloemstukken!

Met bloemige groeten,

Groei en Bloei afdeling Dordrecht