Gezellige Paas workshop

Hele fijne workshop olv Ria van Tilburg.

13 april Paasworkshop olv Ria van Tilburg

Workshop Pasen we maken een gezellige paasschikking in de vorm van een nest met eieren, verse bloemen en leuke decoratie. Doordat de bloemen wit zijn kan je met de decoratie de kleur aanpassen naar eigen smaak. Meer info volgt.

Heeft u ook zin in een gezellige avond of wilt u een pakket voor thuis, geeft u zich dan op door te mailen naar leden.groeidordt(at)gmail.com , uw aanmelding is definitief wanneer de betaling is voldaan.

Graag uiterlijk voor 9 april opgeven en betalen op ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv  Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v. Paasworkshop 2022.

Wilt u alstublieft niet vergeten de naam/namen van de deelnemers te vermelden bij de betaling, uw lidmaatschapsnummer indien van toepassing en vermeld workshop!

Docent: Ria van Tilburg

Aanvang 19.30 u

Leden G&B: € 22,50

Niet leden: € 27,50

Adres: Adj, Adjudant H.P. Kosterstraat 5, 3313 AM Dordrecht

Graag tot ziens!

Vriendelijke groet,

Het bestuur afdeling Dordrecht e.o.