Uitnodiging voor de herfst bloemschikworkshop!

27 oktober om 19.30 uur. Locatie de Voliére, Adjudant H.P.Kosterstraat 5 in Dordrecht.

Beste bloemschikkers en bloemschiksters,

Op 27 oktober gaan we weer met elkaar bloemschikken. Marga heeft een mooi  arrangement bedacht voor ons om te maken.

De workshop vindt plaats bij de Volière, Adjudant H.P.Kosterstraat 5 in Dordrecht.

Aanvang om 19.30 uur.

Deze keer maken we een bloemstuk met heel veel verschillende soorten groen- en herfstmaterialen; alles in de kleur groen. Als basis gebruiken we hiervoor een langwerpige schaal met oase.

Deze vullen we op met verschillende soorten takken als berkentakken en polygonum. Voor de opmaak gebruiken we: steeneik, eucalyptus, bes eucalyptus, varen, koraalvaren, gedroogde hazenstaartjes en gedroogd tijm maar ook pompoenen, bolmos, vetplantjes en rozenbottels. (Afhankelijk van het aanbod t.z.t. kunnen de materialen iets afwijken).

Graag meenemen: mesje, snoeischaar en draadtang

Kosten: Leden: € 20.00, Niet Leden: € 25.00.

Heeft u zin om dit mooie bloemstuk te maken geeft u zich dan op door te mailen naar leden.groeidordt@gmail.com en te betalen voor uiterlijk 22 oktober 2021 op

ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv  Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v. Herfstworkshop 2021.

Vindt u een Tikkie handiger dan overmaken, dan kan dit ook. Vermeld dan bij uw aanmelding uw mailadres en mobiele nummer.

Mocht de workshop toch niet kunnen doorgaan, of u vindt het toch veiliger om het thuis te maken,  dan kunt u dit ook als pakket afhalen bij Marga Dokman in de Volière op woensdagavond 1 september om 19.00 uur.

Graag tot ziens!

Fleurige groet,