Terugblik op de wandeling in Trompenburg. Zon mooie bomen en planten en een geweldige gids.

23 april rondleiding Trompenburg Tuinen & Arboretum

Na de lezing van Gert Fortgens, zal het voor velen prettig zijn ook in de praktijk de indrukwekkende collectie te kunnen zien. Ook te genieten van het voorjaar in de Tuinen van Trompenburg.

Daarom is op zaterdag  23 april, is voor leden van Groei & Bloei Dordrecht een rondleiding georganiseerd met gids. De gidsen kennen de geschiedenis van de tuin, kennen de bomen en kunnen u van alles vertellen over de verzorging en de achtergrond van de planten.

Maximaal 10 personen kunnen deelnemen aan de groepsrondleiding. Voor de anderen is een rondleiding op papier beschikbaar.

Rond 11.00 uur verzamelen bij de ingang, kassa, Trompenburg Tuinen & Arboretum
Honingerdijk 86 (beneden), 3062 NX, Rotterdam

Start van de rondleiding is om 11.30 bij het entreegebouw.

De rondleiding duurt ongeveer 1,5 uur. Hierna kan iedereen op eigen gelegenheid een ‘rondje’ Trompenburg lopen.

Iedereen zorgt zelf voor de entree. De normale entreeprijzen (of gratis met museumkaart) kunnen voldaan worden aan de kassa met PIN.

De Rondleiding is gratis voor leden.

Wil je deelnemen aan de rondleiding, geef je dan voor 15 april bijinfo@dordrecht.groei.nl. zodat wij, afhankelijk van het aantal deelnemers, extra gidsen kunnen aanvragen. Voor diegenen die niet deelnemen aan de rondleiding met de gids, is ook een papieren rondleiding mogelijk.