Beste vrienden van Groei en Bloei- Dordrecht,

Ik wil jullie graag op de hoogte stellen van een verandering binnen ons bestuur. Na de laatste algemene ledenvergadering, waar Marijke Hubers aftrad als voorzitter, heb ik het stokje overgenomen als nieuwe voorzitter van onze Groei en Bloei-afdeling.

Mijn betrokkenheid bij Groei en Bloei begon in 2017 tijdens een bloemschikavond. Marijke vroeg me toen of ik wat foto's op de website wilde plaatsen, en sindsdien ben ik als webmaster betrokken bij onze club. In eerste instantie was ik niet actief in een bestuursfunctie, maar later ben ik toegetreden tot het bestuur. Het is voor mij een waar genoegen geweest om mee te denken over excursies en andere leuke activiteiten voor onze leden.

Echter, ik wil ook eerlijk zijn over een uitdaging waar we momenteel mee te maken hebben. Het valt me namelijk op dat het lastig is om nieuwe mensen te vinden die zich willen aansluiten bij ons bestuur. Het is essentieel voor de vitaliteit van onze vereniging dat we een divers en enthousiast bestuur hebben dat samenwerkt om onze activiteiten en evenementen te organiseren.

Daarom wil ik een beroep doen op jullie allemaal. Als je passie hebt voor tuinieren en Groei en Bloei, en als je ideeën hebt die je graag zou willen delen en realiseren, overweeg dan om deel uit te maken van ons bestuur. Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze vereniging blijft groeien en bloeien.

Voor meer informatie over wat het inhoudt om bestuurslid te worden of als je interesse hebt om je aan te melden, neem dan gerust contact met mij op of met een van de andere bestuursleden.

Mail me voor meer info: voorzitter.groeidordt(at)gmail.com

Laten we samen werken aan een prachtige toekomst voor Groei en Bloei.

Met vriendelijke groet,

Els Chrispijn