De Bijenmarkt was een groot succes!

Gezellig druk en een heerlijk zonnetje. Op naar de 83e  Bijenmarkt.

Groei en Bloei Dordrecht staat samen met de Bijenhoudersvereniging Dordrecht e.o. op deze markt

De 82ste Honing- en bijenmarkt van de Nederlandse Bijenhoudersvereniging Dordrecht e.o. De Jaarlijkse Honing- en bijenmarkt op het Beverwijcksplein.

In 1939 begon het daar allemaal. Opvallend was dat de markt in dat jaar een groot succes was. De markt wordt georganiseerd op elke derde zaterdag van april.

Groei en Bloei Dordt verkoopt weer plantjes van Florensis en we geven weer zaadjes weg.

Kom allemaal!

Dit jaar op 15 april 2023 van 10:00 uur tot 16.00 uur.
De IVN Dordrecht en de KNNV afd. Drechtsteden staan samen op deze markt met een kraam.

Er worden demonstraties gegeven, is verkoop van honing, aanverwante producten, bijenvolken en imkermaterialen. In de vele leuke kramen met fantastische producten kunt u genieten van alles wat aansluit op onze markt.

Wanneer:

15 april 2023 van 10.00 tot 16.00 uur

Nederlandse Bijenhoudersvereniging Dordrecht e.o.

nbv.dordrecht(at)gmail.com

Locatie: