Herinnering: Tuinenreis

Op 11 juni gaan wij met onze tuinreis 2022 naar Rozendorp Lottum en de Kasteeltuinen te Arcen. We maken er een lange dagtrip van naar Noord-Limburg,  met een comfortabele touringcar met airconditioning en toilet.

We vertrekken rond 8.30 u. vanaf de parkeerplaats bij De Rank, Dubbelsteynlaan West 70 in Dubbeldam, Dordrecht naar Lottum, waar we rond 10.30 verwachten aan te komen.vanuit Dordrecht naar Lottum, waar we rond 10.30 verwachten aan te komen.

In Lottum is er een ontvangst bij de Rozenhof, met koffie, thee en rozengebak, waarna er een rondleiding is door de Rozenhof.

Rond 12.15 uur vertrekken we met de touringcar naar de Kasteeltuinen in Arcen.

Op eigen gelegenheid kunnen we dan de diverse tuinen bezoeken, zoals de Bordertuin, Bergtuin, Casa Verde, Italiaanse Tuin, Rotsvallei, Rosarium en veel meer moois.

Er zijn op verschillende plekken in de tuinen evenementen en bezienswaardigheden. Het Rozenfestijn is ook in de Kasteeltuinen net van start gegaan.

Het kasteel is te bezoeken en hier zijn regelmatig tentoonstellingen en demonstraties.

In het park krijgt iedereen een lunchpakket, om deze struinend door de tuinen te nuttigen.

Verder zijn er diverse horeca gelegenheden, verspreid over het park.

Om 16.30 is het weer verzamelen bij de bus, zodat we om 17.00 kunnen vertrekken richting Dordrecht. Om 19.00 verwachten we, doodmoe en vol van alle indrukken,  weer terug te zijn bij ons vertrekpunt.

De kosten van de Tuinreis zijn 65,- euro voor niet-leden en 55,- euro voor leden.

Inbegrepen is: vervoer per luxe touringcar en de entrees met een rondleiding in Lottum, koffie met rozengebak en het  lunchpakket.

Heeft u ook zin om mee te gaan, geeft u zich dan op door te mailen naar leden.groeidordt(at)gmail.com  of groeidordt(at)gmail.com, uw aanmelding is definitief wanneer de betaling is voldaan.

Graag uiterlijk voor 29 mei opgeven en betalen op ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv  Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v. Tuinreis 2022.

Wilt u alstublieft niet vergeten de naam/namen van de deelnemers te vermelden bij de betaling, uw lidmaatschapsnummer indien van toepassing.