bekijk online
Pakket Kerstkrans op 11 december afhalen

Kerstkrans 2021 olv Marga Dokman

Beste bloemschikkers en bloemschiksters,

De kerst komt er weer aan en dan mag de kerstversiering aan de voordeur natuurlijk niet ontbreken.

Op veler verzoek maken we dus met de kerstworkshop van Groei en Bloei een prachtige, natuurlijke krans. De krans heeft een diameter van tenminste 45 cm. We maken deze op met diverse soorten (kerst)groen zoals: nobilus en pinus maar ook met olijftakken. Ook gebruiken we prachtige takken van de kronkelhazelaar. We maken hem helemaal leuk met dennenappels, bolmos, grassen en kerstballetjes.  Leuk voor aan de voordeur maar binnen staat hij natuurlijk ook prachtig!  Afhankelijk van het aanbod t.z.t. kunnen de materialen iets afwijken.

Graag meenemen: snoeischaar, mesje en eventueel een gewone schaar.

Afscheid Marga Dokman

Voor Marga is deze workshop de laatste die zij bij Groei&bloei geeft helaas. Met pijn in ons hart nemen wij afscheid van haar op 15 december.

Marga heeft dit persoonlijk bericht aan jullie allemaal geschreven:

Verder wil ik nog even laten weten dat dit mijn laatste workshop is voor Groei en Bloei. Ik heb het altijd ontzettend leuk gevonden maar denk dat het nu tijd is voor iemand anders en ga me voortaan volledig wijden aan mijn eigen "groenprojecten". Ik hoop jullie nog te zien bij het kerst bloemschikken van Groei en Bloei. Zo niet dan wellicht ergens anders in de toekomst. Het ga jullie goed!

De workshop vindt plaats op 15 december om 19.30 uur bij  de Volière, Adjudant H.P. Kosterstraat 5, 3313 AM Dordrecht

Kosten: Leden: € 25,00; Niet Leden: € 30,00.

Wij hanteren de 1.5 meter en zorgen ervoor zoveel mogelijk de gezondheidsregels in acht te nemen. Er is een maximum aan het aantal deelnemers.

Wanneer u het prettiger vindt om een pakket te krijgen om thuis te bloemschikken kunt u het pakket afhalen bij Marga in de loods op zaterdag11 december van 10  tot 12 uur.  Het afhaaladres is: Zuidbuitenpoldersekade 1 (vlak voor hoveniersbedrijf de Biesbosch).

Heeft u ook zin in een gezellige avond of wilt u een pakket voor thuis, geeft u zich dan op door te mailen naar leden.groeidordt@gmail.com en dan is uw betaling ook gelijk uw aanmelding.

Graag uiterlijk 5 december 2021 betalen op ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv  Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v. Kerstworkshop 2021.

Wilt u alstublieft niet vergeten de naam/namen van de deelnemers te vermelden bij de betaling, uw lidmaatschapsnummer indien van toepassing en vermeld pakket of 15 december!

Graag tot ziens!

Vriendelijke groet,

Het bestuur afdeling Dordrecht e.o.