Is niet doorgegaan! jammer genoeg. Te weinig deelnemers

Workshop kleurige Lentetaart maken

Of je nu een doorgewinterde creatieveling bent of gewoon zin hebt om iets nieuws uit te proberen, deze workshop biedt voor ieder wat wils. Kom samen met vrienden of familie en maak van deze avond een onvergetelijke en gezellige ervaring.

Het is een vrolijke bloementaart vol verse zomerse bloemen in mooie bonte kleuren. De kleur van de rand van de taart is naar eigen smaak aan te passen, evenals het lint daaromheen. Je hebt voor deze taart een bord nodig van tenminste 25 cm. Ik neem plastic borden mee van 30 cm, maar deelnemers mogen ook zelf een mooi bord van thuis meenemen mochten jullie daar prijs op stellen.

Vergeet niet om je plekje van tevoren te reserveren en aan te geven welk stuk je wilt maken. Je kunt je tot uiterlijk 21 april aanmelden bij Marieke Schouten via leden.groeidordt@gmail.com

Iedereen is welkom!

Betalingsinstructies:

• Leden betalen        €27,50.
  • Niet-leden betalen  €32,50

Eerste drankje is inbegrepen.

Om de betaling te regelen, kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar: NL88 TRIO 0320 5955 79 ten name van Koninklijke Maatschappij Tuinbouw en Plantkunde, afdeling Dordrecht.

Let op: we hebben een nieuw bankrekeningnummer!

Wij hopen jou van harte te verwelkomen op deze speciale avond.

Voor aanmeldingen en meer informatie, neem contact op met Marieke via leden.groeidordt@gmail.com

Adres: Voliere, Adj. HP de Kosterstraat 5, Dordrecht

Aanvaang: 19.30 uur.