Beste fotografie-enthousiastelingen,

We zijn verheugd om aan te kondigen dat onze populaire cursus "Fotograferen met je Mobiele Telefoon" op 11 september weer van start gaat! Deze cursus bestaat uit drie boeiende workshops, waarin we je meenemen op een avontuurlijke reis door de wereld van mobiele fotografie.

Workshop 1: Verken je Telefoon
Datum: 11 september
Locatie: De Volière, HP de Kosterstraat 5, Dordrecht
Tijdens deze avond duiken we dieper in het fotograferen met je mobiele telefoon in het algemeen. We behandelen de werking van verschillende merken mobiele telefoons en tonen aan de hand van een boeiende Powerpoint-presentatie wat er allemaal mogelijk is met je telefoon en geven je tips en trics.

Workshop 2: Fotografie in de Natuur
Datum: Samen met de cursisten bepalen we een vervolg datum
Locatie: Buitenlocatie (wordt nog bekendgemaakt)
Tijdens deze workshop gaan we naar buiten om samen prachtige foto's te maken in een inspirerende omgeving. Na de fotowandeling bespreken we gezamenlijk de resultaten onder het genot van een hapje en een drankje.

Workshop 3: Nabewerkingssessie
Datum: in samenspraak met de cursisten
Locatie: De Volière, HP de Kosterstraat 5, Dordrecht
Op deze avond komen we weer samen in De Volière, waar we gezamenlijk onze foto's gaan nabewerken. Ontdek nieuwe technieken en verbeter je fotografische vaardigheden onder begeleiding van Trudie en Els.

De data voor de eerste avond staan vast, maar het vervolg bepalen we graag in overleg met de cursisten.

Wil je deelnemen aan deze inspirerende cursus? Geef je dan nu op bij Trudie en Els via groeidordt(at)gmail.com vermeld je naam, telefoonnummer en email adres.

Kosten per workshop/cursus :  Leden € 7,50 . Niet leden € 12,50

Graag overmaken onder vermelding van naam en workshop fotograferen met je mobiel 1, 2 of 3

Bankrekening:

NL88 TRIO 0320 5955 79

ten name van Koninklijke Maatschappij Tuinbouw en Plantkunde, afdeling Dordrecht.

We kijken ernaar uit om samen met jullie op ontdekkingstocht te gaan in de wereld van mobiele fotografie!

Met vriendelijke groeten,

Trudie en Els (team G&B-Dordt)