Uitnodiging Herfstbloemschikken

Herfstbloemschikken thuis op 7 november!

Beste bloemschikkers en bloemschiksters,

Helaas gaat onze bloemschikavond op 4 november niet door! Wij moeten ons echt houden aan de maatregelen van de overheid en voorzichtig zijn.

Wij hebben samen met Marga toch iets leuks bedacht om deze herfst ons huis op te fleuren, misschien heeft u deze foto's al op facebook of op instagram zien staan.

Op 7 november tussen 10.00 en 13.00 uur kunt u een pakket afhalen met alles erin om zelf thuis dit mooie bloemstuk te maken. Er zit een goede beschrijving bij hoe je het stuk kan maken.

Op een zachtgroen onderbord maken we een herfstarrangement. Als ondergrond gebruiken we oase waar we zowel mos als jute omheen wikkelen. We maken het arrangement op met herfstchrysanten, roosjes, gerbera's, waxflower en rozenbottels.  Afhankelijk van het aanbod t.z.t. kunnen de materialen iets afwijken.

Een mooi stuk waar je lang plezier van hebt en waarvan je de basis meerdere keren kunt gebruiken.

Heeft u ook zin om thuis dit stuk te maken, geeft u zich dan op door voor 31 oktober te mailen naar info@dordrecht.groei.nl en uw betaling is dan ook gelijk uw aanmelding.

Kosten: Leden: € 20,00, niet Leden: € 27,50.

Graag uiterlijk 31 oktober 2020 betalen op ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv  Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v.Herfstbloemschikken 2020.

Wilt u alstublieft niet vergeten de naam/namen van de deelnemers te vermelden bij de betaling en uw lidmaatschapsnummer indien van toepassing.

Afhalen van het pakket bij de loods van Marga Dokman, Zuidbuitenpoldersekade 1 (vlak voor hoveniersbedrijf de Biesbosch).

Mocht het tijdstip van afhalen niet lukken, maak dan een afspraak met Marga, tel.nr. 06-22894451

Veel plezier met het maken van dit bloemstuk!

Vriendelijke groet,

Het bestuur afdeling Dordrecht e.o.